U primjeni od: 08.08.2025.
1.1. Ovim općim uvjetima korištenja se utvrđuju i razjašnjavanju osnovni obveznopravni odnosi koji nastaju korištenjem funkcionalnosti mrežne stranice https://serenity.hr/ te njezinih odgovarajućih podstranica, modula i drugih pojavnih oblika neovisno o sredstvu i uređaju s kojeg se pristupa (dalje: Platforma).
1.2. Pažljivo pročitajte ove opće uvjete. Ukoliko se s bilo kojim dijelom ovih općih uvjeta ne slažete ili Vam ne odgovaraju, njihovu primjenu ćete eliminirati prestankom posjećivanja/pristupanja Platformi i/ili brisanjem svoga profila te prestankom korištenja u svojstvu registrirane osobe, neovisno o svojstvu u kojem ste registrirani.
1.3. Trgovačko društvo Kaizen agency j.d.o.o., Split, OIB: 26142724965 je društvo upravlja tržišnim brendom „Serenity“ te samom Platformom.
1.4. Kada se u tekstu ovih općih uvjeta koristi izraz „Serenity“ on se ima tumačiti tako da predstavlja trgovačko društvo koje upravlja Platformom te je istaknuto u ovome odjeljku općih uvjeta.
2.1. Svrha Platforme je (A) omogućiti i olakšati korisnicima da odaberu njima odgovarajućeg pružatelja usluge za koju su zainteresirani te (B) omogućiti i olakšati pružateljima usluge da ponude svoje usluge zainteresiranima, u opsegu vlastitih kvalifikacija, te stoga (C) omogućiti objema stranama da međusobno zasnuju odgovarajući ugovorni odnos pružanja i korištenja konkretne usluge.
2.2. Stručne i kvalificirane nezavisne osobe mogu putem Platforme ponuditi te na daljinu pružati usluge psihoterapije i savjetovanja u cilju održavanja mentalnog zdravlja, odnosno, psihološkog savjetovanja, a osobe zainteresirane za takve usluge mogu zatražiti ugovaranje i ugovoriti s pružateljem njihovo korištenje.
2.3. Stoga valja razumjeti da Serenity:
3.1. U mjeri u kojoj su na pojedini realizirani odnos primjenjivi potrošački propisi, važno je znati da je Serenity društvo koje upravlja Platformom te je Platforma sama po sebi usluga. Takva usluga različita je od onih usluga koje putem Platforme pružaju Stručnjaci. To znači da se ugovorne obveze dijele između Serenityja i odabranog Stručnjaka:
3.2. Svaki Stručnjak obvezan je na Platformi istinito i točno deklarirati djeluje li ili ne u svojstvu trgovca. Ukoliko Stručnjak ne djeluje u svojstvu trgovca, tada se na odnos Stručnjaka i Korisnika/Ugovaratelja ne primjenjuju potrošački propisi usklađeni s pravnom stečevinom EU.
3.3. Parametri kojima se određuje rangiranje ponude usluga dostupnih na Platformi su: a) broj sati koje određeni stručnjak odradi i b) prosječna ocjena iz recenzija za svakog stručnjaka
3.4. Svaki Stručnjak prilikom registracije kreira svoj profil na Platformi. Prihvaćanje ovih Općih uvjeta nužno je pri registraciji korisničkog računa. U profilu Stručnjaka dostupna je posebna sekcija u kojoj Stručnjak može unijeti svoje posebne uvjete poslovanja. Takvi posebni uvjeti Stručnjaka se imaju primjenjivati kao specijalni u odnosu na ove Opće uvjete. U izostanku posebnih uvjeta Stručnjaka, ovi Opći uvjeti imaju se smatrati općim minimumom reguliranja odnosa između Stručnjaka i Korisnika/Ugovaratelja, a na što svi navedeni pristaju prihvatom ovih Općih uvjeta. Prihvatom ovih Općih uvjeta potvrđujete i da ste suglasni s eventualnim posebnim uvjetima Stručnjaka koji su dostupni u profilu Stručnjaka. Predlažemo da se temeljito informirate o sadržaju profila Stručnjaka prije finalizacije odabira i plaćanja termina.
3.5. Važno je znati da se potrošački propisi neće nužno primjenjivati na svaki odnos realiziran u sklopu Platforme. Primarno, to je isključeno kada je konzument/korisnik usluge pravna osoba ili drugi subjekt koji nastupa iz svoje profesionalne djelatnosti. Međutim, dodatno, primjenjivost potrošačkih propisa također ovisi i o pojedinostima konkretnog odnosa i usluge, djelovanja pojedinog pružatelja usluge te eventualnom klasifikacijom usluge kao zdravstvene usluge, a sve to s obzirom na specijalne propise koji uređuju pitanje psihološke djelatnosti te mogućnosti pružanja iste. U skladu s propisima EU i Republike Hrvatske, pravila o zaštiti potrošača (uključujući pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu) ne primjenjuju se na ugovore o pružanju zdravstvene zaštite od strane ovlaštenih zdravstvenih djelatnika. Za one usluge koje nisu zdravstvene usluge, potrošači mogu ostvarivati prava iz Zakona o zaštiti potrošača, osim ako su zakonom ili ugovorom predviđeni izuzeci.
4.1. Prihvatom ovih Općih uvjeta potvrđujete da ste posebno upoznati sa svime što je navedeno u ovoj točki te se obvezujete i jamčite da nećete Platformu koristiti u suprotnosti s ičime navedenim u ovoj sekciji.
4.2. Prihvatom ovih Općih uvjeta potvrđujete da ste svjesni ograničenja u vezi savjetovanja i prijenosa informacija koje se vrše daljinu i/ili putem Interneta – konkretno, da psihoterapijske i savjetodavne usluge koje se pružaju na daljinu putem Interneta nisu potpuno jednake kao i iste takve usluge koje se pružaju uživo, a osobito nisu zamjena za liječenje koje može i mora pružiti liječnik određene struke. Usluga koja se pruža na daljinu može zbog sredstva komunikacije (Internet, na daljinu) imati efekt različit od one koja je sadržajno usporediva a pruža se uživo, uz prisustvo pružatelja i korisnika usluge. Činjenica da se usluga pruža na daljinu može utjecati na način komunikacije između pružatelja usluge i korisnika usluge te može nedostajati komponenta ili osjećaj neposrednosti iste. Uslugu se ne može okarakterizirati kao nekvalitetnu samo zato što se ista pruža na daljinu budući je to njezino bitno obilježje. Vlastito nezadovoljstvo uslugom ne može biti opravdan razlog za raskid ugovora pa stoga niti za povrat bilo kakve uplaćene naknade. Platforma nije prikladna za hitne slučajeve niti postavljanje formalnih medicinskih dijagnoza ili nalaza.
4.3. AKO RAZMIŠLJATE O SAMOUBOJSTVU ILI SAMOPOVREĐIVANJU, ILI AKO POSTOJI OPASNOST DA OZLIJEDITE SEBE ILI DRUGE, ILI AKO DOŽIVLJAVATE BILO KAKVO MEDICINSKO HITNO STANJE – ODMAH NAZOVITE HITNU SLUŽBU (112 U HRVATSKOJ) I POTRAŽITE POMOĆ NADLEŽNIH HITNIH SLUŽBI (POLICIJA, VATROGASCI, HITNA POMOĆ). Platforma nije prikladna za hitne slučajeve. Platforma nije namijenjena za pružanje neposredne intervencije u kriznim situacijama i ne smijete je koristiti u takvim slučajevima. Uvijek se obratite dežurnim službama i stručnjacima uživo u situacijama koje zahtijevaju hitnu reakciju.
4.4. NIKADA NEMOJTE ZANEMARIVATI, ODGAĐATI ILI IZBJEGAVATI TRAŽENJE STRUČNE MEDICINSKE POMOĆI od svoga obiteljskog liječnika / liječnika opće prakse, odgovarajućeg liječnika specijalista ili ljekarnika. Osobito to nemojte činiti ukoliko ste u tijeku posjete Platformi i/ili korištenja Platforme, doznali nešto što je indikacija za posjetiti liječnika ili ljekarnika, odnosno, Stručnjak angažiran posredstvom Platforme Vam preporučio obratiti se liječniku ili ljekarniku. Prihvatom ovih uvjeta
4.5. PLATFORMA NIJE NAMIJENJENA NITI SLUŽI (A) POSTAVLJANJU FORMALNIH MEDICINSKIH DIJAGNOZA, (B) IZDAVANJU LIJEČNIČKIH NALAZA, (C) IZDAVANJU RECEPATA ZA LIJEKOVE, (D) PRUŽANJU KONKRETNIH UPUTA ZA LIJEČENJE. Sve što bi bilo na tragu ovdje navedenoga, a pruži Vam se u sklopu usluge koju ste dogovorili posredstvom Platforme – dužni ste u potpunosti zanemariti te izjavljujete i jamčite da tako dobivene informacije nećete nekritički primijeniti.
4.6. NIJE DOPUŠTENO UGOVARANJE TERMINA SA STRUČNJAKOM ZA RAČUN TREĆE OSOBE, A BEZ VALJANE PRAVNE OSNOVE ILI IZRIČITE PRIVOLE TE TREĆE OSOBE.
5.1. Pažljivo pročitajte ove opće uvjete. Ukoliko se s bilo kojim dijelom ovih općih uvjeta ne slažete ili Vam ne odgovaraju, njihovu primjenu ćete eliminirati prestankom posjećivanja/pristupanja Platformi i/ili brisanjem svoga profila te prestankom korištenja u svojstvu registrirane osobe, neovisno o svojstvu u kojem ste registrirani.
5.2. Serenity je ovlašten samostalno izmijeniti i ažurirati ove Opće uvjete. Prethodna verzija prestaje važiti danom stupanja na snagu nove izmijenjene verzije Općih uvjeta. Vrijeme stupanja na snagu naznačeno je u samim uvjetima.
5.3. Izrazi koji se u ovim Općim uvjetima koriste u određenoj inačici spola/roda imaju se smatrati jednako primjenjivi na sve.
5.4. Dopunski Opći uvjeti: Serenity može iz ovih Općih uvjeta izdvojiti određeni specifičan sadržaj koji regulira specifičan odnos determiniran ulogom osobe koja s Platformom ima interakciju (npr. B2B ugovaranje) te uvjete takvog obveznopravnog odnosa regulirati u zasebnom izdvojenom tekstu. Takvo izdvajanje dopunskih uvjeta se vrši isključivo s ciljem jednostavnosti i jasnoće praćenja i razumijevanja odredaba te prava i obveza ugovaratelja. Bitno je znati da takav tekst, iako izdvojen, čini sastavni dio ovih Općih uvjeta te se ima tumačiti zajedno i u skladu sa smislom i svrhom ovog teksta Općih uvjeta.
6.1. Ovi opći uvjeti podijeljeni su na određene sekcije. Opseg u kojem su oni primjenjivi ovisi o Vašoj konkretnoj ulozi u odnosu na Platformu.
6.2. Uloge na Platformi mogu biti:
A. Posjetitelj – Svaka osoba koja pristupi Platformi te se bez registracije po njoj kreće i konzumira na njoj dostupan sadržaj i/ili na drugi način ulazi u interakciju s Platformom bez registracije. Osobe koje se prema Platformi nalaze u drugim niže opisanim ulogama, također se nužno imaju smatrati i Posjetiteljima, odnosno, ova uloga Posjetitelja sadržana je u ostalim ulogama.
B. Stručnjak / Pružatelj usluge – Punoljetna fizička osoba s određenim kvalifikacijama i iskustvom, a koja putem Platforme zakonito te neovisno može ponuditi te nudi svoje naplatne psihoterapijske ili savjetodavne usluge neodređenom broju osoba.
C. Korisnik / Korisnik usluge – Punoljetna fizička osoba koja se registrira na Platformu kako bi mogla s odabranim Stručnjakom ugovoriti pružanje usluge za kojom ima želju i potrebu ili dogovoriti termin u sklopu već ugovorenog odnosa, neovisno o tome je li sam Korisnik ujedno i ugovaratelj i platitelj ugovorene usluge ili postoji treća osoba koja u sklopu službenih funkcionalnosti Platforme za račun Korisnika ugovara i/ili plaća uslugu Stručnjaka.
D. Ugovaratelj-Poslodavac – Poslodavac koji zakonito te u sklopu funkcionalnosti Platforme ugovara određeni paket usluga koje će pružati određeni Stručnjak, a koje usluge će Poslodavac ugovoriti, plaćati te u konačnici omogućiti na korištenje svojim zaposlenicima u skladu s uvjetima Platforme te eventualnim svojim internim pravilima.
6.3. S obzirom na specifičnosti uloga na Platformi i odnosa koji se tako realiziraju, ne mogu na sve uloge biti primjenjivi jednaki uvjeti. Međutim, važno je znati da se ovi Opći uvjeti imaju tretirat i tumačiti kao cjelina (vidi članak 5. gore), odnosno, eventualne praznine u pojedinoj sekciji tumačit će se u skladu sa svrhom Platforme, ali i sadržajem ostalih sekcija ovih Općih uvjeta.
6.4. Radi izbjegavanja dvojbi, sekcije/članci ovih Općih uvjeta koji nemaju izričitu naznaku da se odnose na pojedinu ulogu, primjenjivat će se na odgovarajući način na sve opisane uloge (neovisno jesu li obrađene u ovom ili dopunskom tekstu uvjeta), osim ukoliko je takva primjena smisleno nemoguća (npr. odredbe o posljedicama registracije na Platformu ne mogu se primjenjivati na Posjetitelja Platforme koji registraciju niti ne vrši).
7.1. Registracija na platformi je nužna za omogućavanje pružanja Serenity usluge, kako Korisnicima i Ugovarateljima s jedne strane tako i Stručnjacima s druge strane.
7.2. Samom posjetom Platforme djelujete u ulozi Posjetitelja, a dovršetkom postupka registracije na Platformu bit ćete u dometu pravila za pojedinu od mogućih uloga na Platformi, ovisno o odabiru prilikom registracije.
7.3. Prihvatom primjene ovih Općih uvjeta jamčite i potvrđujete da ste punoljetni (18+), da imate punu poslovnu sposobnost te da ispunjavate sve ugovorne i zakonske uvjete za registraciju na Platformi u određenoj ulozi, kao i sve ugovorne i zakonske uvjete za daljnje zakonito djelovanje u toj ulozi.
7.4. Samostalno ste odgovorni za sigurnost svojih pristupnih podataka (npr. lozinka) te za čuvanje od neovlaštenog pristupa i korištenja od strane trećih osoba. Serenity ne odgovara za gubitak pristupnih podataka, lozinki, zaporki ili drugih jedinstvenih ključeva (password) niti eventualnu zlouporabu od strane neovlaštenih trećih osoba koje bi pristupnim podacima raspolagale ili bilo kakve posljedice navedenih slučajeva. Serenity neće biti u mogućnosti očitati zaboravljene pristupne podatke poput lozinke. Serenity će, eventualno, razraditi opciju postavljanja nove lozinke/zaporke ukoliko je stara zaboravljena. Ova odredba odnosi se na bilo koji pristupni podatak ili lozinku koja bi bila korištena u sklopu funkcionalnosti Platforme, odnosno, nije limitirana na podatke u vezi registracije i/ili prijave u Platformu.
7.5. Prilikom registracije Serenity nužno prikuplja i obrađuje određene osobne podatke. Pri registraciji se prikupljaju isključivo podaci koji su nužni za uspostavljanje ugovornog odnosa te za zaštitu javnog interesa. U odnosu na režim obrade tih podataka te za upute o ostvarivanju prava iz domene zaštite osobnih podataka molimo konzultirati objavljenu Politiku privatnosti i/ili kontaktirati DPO@serenity.hr.
8.1. Maloljetne osobe smiju Platformu koristiti isključivo iz znanje i suglasnost zakonskog zastupnika (npr. roditelj, zakoniti skrbnik) te isključivo u skladu s eventualnim službenim funkcionalnostima Platforme i ako je takvo što dopušteno primjenjivim propisima. Važno: Psihoterapiju djece je dopušteno raditi tek nakon što je odgovarajući liječnik specijalist postavio dijagnozu i propisao određenu psihoterapiju kao način liječenja tog djeteta, odnosno, kad je postavljena medicinska indikacija za tretman djeteta.
8.2. Serenity može, u skladu s primjenjivim propisima, omogućiti da zakonski zastupnici djece (npr. roditelj, posvojitelj, skrbnik) putem Platforme ugovore usluge određenog Stručnjaka za maloljetno dijete.
8.3. Da bi se takvo korištenje smatralo zakonitim i dopuštenim, Serenity mora službeno omogućiti na jedan od sljedećih načina: (A) ili definiranjem posebne uloge Ugovaratelj-roditelj te razvojem posebne funkcionalnosti registracije u toj ulozi ili (B) u procesu registracije Korisnika predvidjeti izjavljivanje namjere ugovaranja za račun maloljetnog djeteta te odgovarajuću metodu ugovaranja. Dok takvo što nije predviđeno, nije dopušteno ugovarati usluge za račun i korist maloljetnog djeteta.
8.4. Nije dopušteno Platformu i njezine postojeće funkcionalnosti koristiti za zaobiljaženje pravila iz prethodnih odlomaka, odnosno vršiti ugovaranje usluga za račun maloljetnog djeteta sve dok Serenity eventualno ne omogući takvo ugovaranje kao posebnu platformsku opciju.
9.1.1 Registracijom kao Korisnik na Platformi stupate u ugovorni odnos sa Serenityjem temeljem prihvata ovih Općih uvjeta. Nakon registracije u sučelju Platforme možete pregledavati profile dostupnih Stručnjaka te uvjete pod kojima te modalitete na koje pojedini Stručnjak pruža svoje naplatne usluge. Odabirom Stručnjaka i dovršetkom procesa narudžbe i plaćanja usluge, stupate u zaseban ugovorni odnos s tim odabranim Stručnjakom.
9.1.2. Važno je znati da psihoterapija i savjetovanje nisu jednaki procesi. Psihoterapeut može pružati i usluge psihološkog savjetovanja, ali psihološki savjetnik koji nije prošao potrebne edukacije i treninge ne može provoditi psihoterapiju. Razlikovanje je u bitnome ovakvo:
9.1.3. Stručnjaci su na Platformi označeni jednom od kategorija, ovisno o njihovim kvalifikacijama – u bitnome:
9.1.4. Svoje kvalifikacije Stručnjak dokazuje učitavanjem relevantnih diploma i priznanica u postupku registracije. Takvi dokumenti, zajedno s ostalim informacijama o iskustvu Stručnjaka dostupni su na profilu svakog od Stručnjaka. Dokumentaciju i informacije učitane od strane Stručnjaka prilikom registracije, Serenity može provjeriti razumno dostupnim i mogućim metodama. Korisnik je obvezan samostalno izvršiti provjere dokumentacije i referenci ukoliko glede njih ima dileme. Ukoliko Vas kao Korisnika zanima kako i gdje provjeriti određenu dokumentaciju i reference Stručnjaka, Serenity vam može pomoći na način da Vas usmjeri i pruži neke korisne informacije stoga se slobodno obratite na podrska@serenity.hr.
9.1.5. Svaki Stručnjak odgovoran je prema Vama, Serenityju te trećima za točnost, istinitost, cjelovitost svojih identifikacijskih podataka te svojstvu u kojem djeluje (npr. djeluje li u svojem gospodarskom kapacitetu - djeluje kao trgovac putem obrta, trgovačkog društva; djeluje li kao slobodno zanimanje). Serenity će omogućiti Stručnjacima da u sučelju Platforme podatke o sebi i svojstvu u kojem djeluju na Platformi.
9.1.6. Odabir Stručnjaka, kada ga Korisnik vrši samostalno, je isključiva vlastita odgovornost Korisnika.
9.2.1. Nakon što se odlučite za nekog od Stručnjaka, tada možete birati neki od slobodnih termina u kojem želite da Vam usluga bude pružena te unosite potrebne podatke za vršenje plaćanja. Isključivo Korisnik može izvršiti rezervaciju termina.
9.2.2. Odabir termina obvezuje. Odabirom termina i dovršetkom procesa plaćanja naknade stupate u ugovorni odnos s konkretnim Stručnjakom.
9.2.3. Po izvršenju plaćanja za termin, sukladno Općim uvjetima, e-mailom ćete dobiti potvrdu da ste sklopili konkretan ugovor s konkretnim Stručnjakom kao i upute za pristup sesiji na daljinu sa Stručnjakom.
9.2.4. U pravilu, kako biste pristupili sesiji u rezerviranom terminu sa Stručnjakom, potrebno se prijaviti u Platformu u kojoj će biti dostupna poveznica za pristup sesiji.
9.2.5. Odabirom poveznice otvorit će se okvir video-poziva između Vas i Stručnjaka. Takav video-poziv se u pravilu, ali bez jamstava (vidi narednu točku) odvija preko Platforme, s implementiranom end-to-end enkripcijom (E2EE). Audio-video podaci šifriraju na Korisnikovom uređaju prije slanja i dešifriraju isključivo na uređaju Stručnjaka, i obrnuto. Stoga, video, audio ili bilo koji drugi sadržaj sesije neće biti dostupan niti čitljiv Serenityju ili trećoj neovlaštenoj osobi.
9.2.6. Međutim te unatoč navedenom u prethodnome stavku, svatko u interakciji s Platformom prihvaća i potvrđuje da je svjestan kako ponekad uspostava opisanog video-poziva u sustavu Platforme. To može biti u ponekim predvidivim slučajevima (npr. zbog tehnički poteškoća, uslijed ažuriranja Platforme, loša mrežna ili internetska veza kod Korisnika i/ili Stručnjaka itd.), ali i u izvanrednim slučajevima koji su neočekivani i nepredvidivi.
9.2.7. Kao pričuvna tehnologija za uspostavu video i audio veze za sesiju koristit će se Google alati, konkretno Google meet te je Korisnik s time u cijelosti suglasan. Korisnik i Stručnjak se odriču pobijanja bilo kakvih radnji i postavljanja bilo kakvih zahtjeva prema Serenityju radi pričuvnog korištenja Google Alata, te svatko jamči da neće poduzimati radnje kojima bi osujećivali korištenje bilo koje usluge i plaćanje bilo koje usluge.
9.2.8. Kada i ako je potrebna video veza putem Google Meet-a, u Platformi će biti dostupna poveznica za aktivirati je. Poveznicu su obvezni koristiti isključivo Korisnik i Stručnjak koji su dogovorili termin. Više o obradi podataka te sigurnosnim postavkama u ovakvome slučaju vidjeti u Politici Privatnosti.
9.2.9. Sesiju je zabranjeno na bilo koji način snimati i reproducirati, bilo kojim sredstvom ili tehnologijom (neovisno je li takva funkcija/opcija u sustavu koji se koristi za video-poziv dostupna ili nije), i to je zabranjeno kako Korisniku tako i Stručnjaku te bilo kojoj trećoj osobi.
9.3.1. Usluge Platforme te usluge Stručnjaka na Plaformi, pružaju se na daljinu (osim ako je drugačije određeno i omogućeno u skladu s ovim Općim uvjetima). To pretpostavlja da su i Korisnik i Stručnjak svjesni kako na svojoj strani svatko mora imati ispunjene sve pretpostavke za uspješno pružanje i korištenja navedenih usluga.
9.3.2. Prije početka termina i radi njegova uspješnog održavanja potrebno je da Korisnik i Stručnjak raspolažu svaki s najmanje:
9.3.3. Serenity ne odgovara za slučajeve proizašle, nastale ili u vezi s izostankom potrebnih komponenti za pružanje i korištenje usluga na strani bilo koje osobe, kao niti one proizašle, nastale ili u vezi s potencijalnim računalnim virusima ili drugim malicioznim komponentama sadržanim u uređajima Korisnika, Stručnjaka, Ugovaratelja-poslodavca ili bilo koje druge osobe u interakciji s Platformom.
9.4.1. Platforma se konstantno funkcionalno unaprjeđuje. Serenity može svakodobno u Platformu dodati nove, ukloniti postojeće ili izmijeniti postojeće funkcionalnosti, module i druge segmente.
9.4.2. Korisnik i Stručnjak mogu, svatko u svome sučelju Platforme, voditi pisane bilješke u vezi svojih seansi te međusobnog odnosa. Sadržaj bilješki je potpuno enkriptiran end-to-end sustavom enkripcije. To znači da je sadržaj pretvoren iz čitljivog oblika u nečitljiv oblik pomoću matematičkog algoritma i kriptografskog ključa. Time se osigurava da samo ovlaštene osobe, s adekvatnom zaporkom, mogu pristupiti enkriptiranom sadržaju i pročitati ga. Serenity ne raspolaže zaporkom. Za više informacija o povjerljivosti podataka i sadržaja bilješki molimo konzultirati objavljenu Politiku privatnosti i/ili kontaktirati DPO@serenity.hr.
9.4.3. Zaporka za pristup modulu „Bilješke“ jest ona koju sami odredite kao zaporku za prijavu (log-in) u Platformu. Čuvajte svoje zaporke u vezi s Platformom te poduzmite sve mjere prevencije i sprječavanja pristupa od strane neovlaštenih osoba. Za sigurnost zaporki te prevenciju pristupa od strane trećih neovlaštenih osoba isključivo sami odgovorni. Serenity nema nikakav pristup Vašim zaporkama. U slučaju da zaboravite zaporku, putem Platforme je omogućeno korištenje opcije postavljanja nove zaporke na način da se generira poveznica (link) putem koje će to biti izvedivo.
9.5.1. Cijenu usluge samostalno formira Stručnjak, poštujući minimum propisan ovim Općim uvjetima. Cijena se na profilu Stručnjaka izražava jedinično, po jednoj sesiji trajanja 45 min. Eventualno produljenje održavanja sesije (npr. produljenje još 15min ili dulje, izvršeno na izričit ili prešutan poticaj od strane Stručnjaka uz aktivan ili pasivan pristanak Korisnika, ili obrnuto) ne utječe na visinu cijene. Konačna cijena usluge koju Korisnik ugovara vidljiva je u zadnjem koraku procesa plaćanja.
9.5.2. Usluga se naplaćuje unaprijed, prije no što je izvršena. Plaćanje usluge vrši se jednokratno bezgotovinskim putem, kartičnim ili drugim usporedivim plaćanjem (npr. Apple Pay, GPay…) kroz određeni integrirani software za vršenje internetskih plaćanja, odnosno, za obradu transakcija i sigurnu razmjenu podataka između kupca i naplatitelja (Stripe gateway). Dostupne opcije plaćanja istaknute su u dijaloškom okviru procesa transakcije.
9.5.3. Račun za plaćenu uslugu izdaje Serenity za račun Stručnjaka. To ne čini Serenity pružateljem konkretne usluge. Račun sadrži sve zakonom propisane elemente. Račun kao potvrdu ugovaranja usluge Stručnjaka zaprimate na adresu e-pošte koju ste unijeli u Platformu prilikom registracije.
9.5.4. Prihvaćanjem ovih Općih uvjeta ovlašćujete Serenity da za račun Stručnjaka zaprimi uplatu naknade za ugovorenu uslugu. Vaša obveza plaćanja naknade Stručnjaka smatra se izvršenom u trenutku uspješnog dovršetka transakcije bezgotovinskog plaćanja kroz
9.6.1. Kako bi usluge bile pravovremeno dostupne svim Korisnicima, primjenjuju se sljedeća pravila otkazivanja termina (osim ako je drugačije odredio pojedini Stručnjak svojim posebnim uvjetima istaknutim na svome profilu, a koji ne smiju biti za Korisnika nepovoljniji od ovih):
9.6.2. Otkazivanje termina vrši se na sljedeći način:
9.6.3. Prešutni izostanak s ugovorenog termina sa Stručnjakom ne znači otkaz niti raskid ugovora. Izostanak uslijed bilo kakvih osobnih razloga, neovisno o njegovom karakteru, ne predstavlja opravdan razlog za potraživati povrat plaćene naknade.
9.6.4. Osobno nezadovoljstvo Stručnjakom u tijeku termina, odnosno, za vrijeme pružanja usluge nije opravdan niti osnovan razlog za raskid ugovora.
9.7.1. Moguće je da Stručnjak, uslijed izvanrednih i nepredvidivih okolnosti (npr. bolest) nije u mogućnosti pristupiti terminu koji je Korisnik zakazao i platio. U takvome slučaju vrijede sljedeća pravila u vezi povrata naknade, redom:
9.8.1. U mjeri u kojoj su na Korisnika primjenjivi potrošački propisi, napominje se da Korisnik nema pravo na jednostrani raskid ugovora koji sklapa sa Serenityjem pristupom i/ili korištenjem Platforme. To stoga što je pristupom, pa onda i registracijom te korištenjem Platforme u cijelosti ispunjen ugovor čiji je predmet pružanje usluge Platforme. Navedeno se temelji na članku 86. stavku 1. toč. 1. Zakona o zaštiti potrošača primjenjivom u vrijeme stupanja na snagu ovih Općih uvjeta.
9.8.2. U mjeri u kojoj su na Korisnika primjenjivi potrošački propisi, napominje se da Korisnik ima pravo bez navođenja razloga jednostrano raskinuti ugovor koji je rezervacijom termina i plaćanjem naknade za isti sklopio sa Stručnjakom, temeljem članka 79. Zakona o zaštiti potrošača primjenjivom u vrijeme stupanja na snagu ovih Općih uvjeta. Taj jednostrani raskid možete tražiti u roku od 14 dana od dana sklapanja predmetnog ugovora.
9.8.3. Pravo iz prethodnog stavka možete konzumirati time što ćete – prije isteka roka od 14 dana - ispuniti obrazac dostupan na ovoj poveznici i dostaviti ga vlastoručno potpisanog elektroničkim putem na podrska@serenity.hr. Alternativno, to pravo možete konzumirati i urednim pisanim zahtjevom koji ćete poslati na adresu e-pošte podrska@serenity.hr. Da bi se zahtjev smatrao urednim mora sadržavati:
9.9.1. U slučajevima kada je povrat uplaćene naknade osnovan ugovorno ili zakonski on će se, u odgovarajućoj visini s obzirom na Opće uvjete ili posebne uvjete Stručnjaka, izvršiti u roku od 14 (četrnaest) dana od dana zaprimanja obavijesti o odluci Korisnika/potrošača da raskida ugovor.
9.9.2. Povrat se vrši na bankovni račun s kojeg je plaćanje naknade izvršeno. Povrat se vrši s računa Serenityja ukoliko je novac uplaćene naknade još uvijek kod njega ili s računa konkretnog Stručnjaka, ukoliko je naknada već prenesena Stručnjaku iz bilo kojeg razloga.
9.9.3. Ako Korisnik izrijekom ne zatraži povrat u slučajevima kada za to postoji osnovana zakonska mogućnost ili ga ne zatraži prema pravilima iz ovih Općih uvjeta, smatrat će se sa Korisnik ne želi ostvariti povrat te da je usluga Stručnjaka uredno izvršena.
9.9.4. Povrat nikad ne uključuje iznos bilo kojeg dodatnog plaćanja koje je izvršeno povrh cijene naknade za uslugu Stručnjaka.
9.10.1. Svaki Korisnik može se Serenityju obratiti s pisanim upitom u cilju ostvarenja postprodajne pomoći ili u cilju ishođenja informacija. Serenity će učiniti sve u njegovoj razumnoj moći da osigura takvu pomoć i ishodi informacije od odgovornih. Zabranjena je zlouporaba ove mogućnosti.
9.10.2. Korisnik potrošač može, navodeći svoje osobne i kontaktne podatke za dostavu odgovora, sastaviti pisanu pritužbu ili prigovor u odnosu na usluge Stručnjaka te ju podnijeti na jedan od sljedećih načina:
9.10.3. Korisnik potrošač može, navodeći svoje osobne i kontaktne podatke za dostavu odgovora, sastaviti pisanu pritužbu ili prigovor u odnosu na usluge Platforme koje pruža Serenity te ju podnijeti:
9.10.4. U pravilu, kada Serenity zaprimi prigovor/pritužbu Korisnika potrošača, odjel podrške analizira njegov sadržaj te po njemu postupa na neki od sljedećih načina i odgovara:
9.10.5. Odgovor na prigovor Korisnika potrošača mora biti dostavljen u zakonskom roku od 15 dana od njegova zaprimanja.
9.10.6. Ne uspije li rješavanje spora povodom pritužbe/prigovora, Korisnik ima daljnje mogućnosti iz članka 14. ovih Općih uvjeta u pogledu načina rješavanja sporova, sudski ili alternativno.
10.1.1. Registracijom kao Stručnjak na Platformi stupate u ugovorni odnos sa Serenityjem temeljem prihvata ovih Općih uvjeta. Nakon registracije u sučelju Platforme formirate svoj profil i morate unijeti pojedinosti o sebi i svojem poslovnom subjektu, svome iskustvu i usluzi. Kategorije podataka koje se unose su u skladu s primjenjivim nacionalnim i EU propisima. Stručnjak posebno potvrđuje že je svjestan kako će Serenity potencijalno biti ili jest obveznik prikupa relevantnih informacija te redovnog izvještavanja nacionalnih poreznih tijela o transakcijama provedenim posredovanjem Platforme.
10.1.2. Stručnjak je dužan na svome profilu istaknuti svoje kvalifikacije i svojstvo u kojem djeluje, odnosno, temeljem kojeg pruža svoje usluge. Ovisno o konkretnoj kvalifikaciji Stručnjak može pružati usluge kao obrt, trgovačko društvo ili slobodno zanimanje. U svakom slučaju, Stručnjak se u smislu potrošačkih propisa smatra trgovcem te je u odnosu na Korisnike i ugovaratelje poštivati potrošačke propise.
10.1.3. U odnosu na podatke i informacije na Profilu, kao i druge informacije koje Stručnjak daje Serenityju za potrebe ugovornog odnosa, vrijede pravila o točnosti, istinitosti i cjelovitosti propisana ovim Općim uvjetima.
10.1.4. Prethodna odredba se osobito odnosi na sve podatke koje Stručnjak mora podastrijeti u skladu s primjenjivim propisima, osobito Zakonom o zaštiti potrošača, a primjerice: naznaku da djeluje u svojstvu organizatora, svoje identifikacijske i kontaktne podatke, podatak djeluje li ili ne u svojstvu trgovca, podatke o događaju kao što su lokacija i vrijeme održavanja, cijena ulaznice, kontingenta prodaje i slično. Također, kada je to moguće Stručnjak će navesti i sve druge podatke predvidivo korisne za Korisnike.
10.1.5. Ukoliko za pojedini podatak, koji se prema primjenjivim propisima mora navesti, ne postoji zasebno programirano polje unosa na Platformu, to neće biti ekskulpacijski razlog za Stručnjaka već će Stručnjak potreban podatak unijeti uvijek barem u polje opisa profila i/ili obavijestiti Serenity putem e-maila podrska@serenity.hr.
10.1.6. Stručnjak je isključivo odgovoran za bilo kakve zahtjeve koji se pojave povodom netočnosti ili nepotpunosti podataka i informacija. U slučaju da takav zahtjev bude usmjeren prema Serenityju, Stručnjak je obvezan držati ga neodgovornim, osloboditi ga takvih zahtjeva te preuzeti na sebe bilo kakve zahtjeve, postupke, parnice i drugo.
10.1.7. U slučaju da Serenity utvrdi da je Stručnjak u bilo kojem segmentu Platforme unio lažne ili netočne podatke isti je ovlašten poduzeti sve pravne i faktičke radnje radi sprječavanja djelovanja Stručnjaka pod lažnim/netočnim podacima, uključivo mogućnost da Serenty provede storno svih do tada eventualno prodanih usluga, informira Korisnike o razlogu te osigura informacije o povratu novca i provede isti kada je to moguće.
10.1.8. Serenity je u svakom slučaju ovlašten prijaviti bilo kakvo lažno, prijevarno, nezakonito ili drugo obmanjujuće postupanje Organizatora nadležnim institucijama.
10.2.1. Stručnjak u predviđenom polju na Platformi može unijeti svoje posebne uvjete. To može biti učinjeno tekstualno ili upućivanjem (npr. poveznica) na opće uvjete koje Stručnjak ima objavljene na svojoj web stranici ili drugom javno dostupnom mjestu. Posebni uvjeti mogu se odnositi, između ostaloga, na napomene koje je Stručnjak dužan dati Korisnicima s obzirom na svoja pravila struke i zakonski dužnu profesionalnu pažnju.
10.2.2. Stručnjak je pri razradi svojih posebnih uvjeta dužan poštivati minimume propisane ovim Općim uvjetima, osobito u odnosu na iznos cijene naknade po sesiji koja iznosi najmanje 40,00 EUR / sesija (trajanje 45 min). Također, Stručnjak je obvezan isto učiniti i u odnosu na uvjete otkazivanja od strane Korisnika i od strane samog Stručnjaka, pri čemu uvjeti Stručnjaka u tome segmentu ne smiju za Korisnika biti nepovoljniji od onih propisanih ovim Općim uvjetima.
12.2.3. Stručnjak će takve svoje posebne uvjete istaknuti vidljivo, čitko, jasno i razumljivo kako bi Korisnik bio s njima upoznat prije rezervacije i plaćanja termina sesije.
10.3.1. Korisnik odabire Stručnjaka i slobodan termin u kalendaru Stručnjakova profila. Stručnjak je dužan ažurno voditi kalendar vidljiv u Profilu kako bi se izbjegle sporne situacije.
10.3.1. Odabir termina obvezuje. Odabirom termina i dovršetkom procesa plaćanja naknade stupate u ugovorni odnos s Korisnikom.
10.3.3. Po izvršenju plaćanja za termin, sukladno Općim uvjetima, obje strane će e-mailom dobiti potvrdu sklapanja ugovora kao i upute za pristup sesiji na daljinu.
10.3.4. U pravilu, kako biste pristupili sesiji u rezerviranom terminu, potrebno se prijaviti u Platformu u kojoj će biti dostupna poveznica za pristup sesiji.
10.3.5. Održavanje sesije vrši se video-vezom kako je opisano u članku 9.2. gore kod sekcije za Korisnike. Odjeljak 9.2. se na odgovarajući način primjenjuje u cijelosti na Stručnjaka (osim ukoliko je izrijekom ovdje drugačije propisano).
10.3.6. Sesiju je zabranjeno na bilo koji način snimati i reproducirati, bilo kojim sredstvom ili tehnologijom (neovisno je li takva funkcija/opcija u sustavu koji se koristi za video-poziv dostupna ili nije), i to je zabranjeno kako Korisniku tako i Stručnjaku te bilo kojoj trećoj osobi.
10.4.1. Na Stručnjaka se u cijelosti primjenjuju odredbe članka 9.3. ovih Općih uvjeta.
10.5.1. Platforma se konstantno funkcionalno unaprjeđuje. Serenity može svakodobno u Platformu dodati nove, ukloniti postojeće ili izmijeniti postojeće funkcionalnosti, module i druge segmente.
10.5.2. Korisnik i Stručnjak mogu, svatko u svome sučelju Platforme, voditi pisane bilješke u vezi svojih seansi te međusobnog odnosa. Sadržaj bilješki je potpuno enkriptiran, end-to-end tehnologijom enkripcije (E2EE). To znači da je sadržaj pretvoren iz čitljivog oblika u nečitljiv oblik pomoću matematičkog algoritma i kriptografskog ključa. Time se osigurava da samo ovlaštene osobe, s adekvatnom zaporkom, mogu pristupiti enkriptiranom sadržaju i pročitati ga. Serenity ne raspolaže zaporkom. Za više informacija o povjerljivosti podataka i sadržaja bilješki molimo konzultirati objavljenu Politiku privatnosti i/ili kontaktirati DPO@serenity.hr.
10.5.3. Zaporka za pristup modulu „Bilješke“ jest ona koju sami odredite kao zaporku za prijavu (log-in) u Platformu. Čuvajte svoje zaporke u vezi s Platformom te poduzmite sve mjere prevencije i sprječavanja pristupa od strane neovlaštenih osoba. Za sigurnost zaporki te prevenciju pristupa od strane trećih neovlaštenih osoba isključivo sami odgovorni. Serenity nema nikakav pristup Vašim zaporkama. U slučaju da zaboravite zaporku, putem Platforme je omogućeno korištenje opcije postavljanja nove zaporke na način da se generira poveznica (link) putem koje će to biti izvedivo.
10.6.1. Cijenu usluge samostalno formira Stručnjak, poštujući minimum propisan ovim Općim uvjetima. Cijena se na profilu Stručnjaka izražava jedinično, po jednoj sesiji trajanja 45 min. Eventualno produljenje održavanja sesije (npr. produljenje još 15min ili dulje, izvršeno na izričit ili prešutan poticaj od strane Stručnjaka uz aktivan ili pasivan pristanak Korisnika, ili obrnuto) ne utječe na visinu cijene.
10.6.2. Usluga se naplaćuje unaprijed, prije no što je izvršena. Plaćanje usluge vrši se jednokratno bezgotovinskim putem, kartičnim ili drugim usporedivim plaćanjem (npr. Apple Pay, GPay…) kroz određeni integrirani software za vršenje internetskih plaćanja, odnosno, za obradu transakcija i sigurnu razmjenu podataka između kupca i naplatitelja (Stripe gateway). Dostupne opcije plaćanja istaknute su u dijaloškom okviru procesa transakcije.
10.6.3. Račun za plaćenu uslugu izdaje Serenity za račun Stručnjaka. To ne čini Serenity pružateljem konkretne usluge. Račun sadrži sve zakonom propisane elemente. Račun kao potvrdu ugovaranja između Stručnjaka i Korisnika dostavlja Serenity Korisniku e-mailom. Stručnjak je predmetni račun u obvezi zavesti u svoje knjigovodstvo, odnosno, koristiti ga uredno za svoje knjigovodstvene potrebe.
10.6.4. Prihvaćanjem ovih Općih uvjeta Stručnjak ovlašćuje Serenity da za njegov račun zaprimi uplatu naknade za uslugu ugovorenu s Korisnikom.
10.6.5. Iznos naknade uplaćen od strane Korisnika za pojedinu sesiju, umanjen za Serenity proviziju u visini ugovorenoj između Stručnjaka i Serenityja te druge eventualne ugovorne troškove i naknade, biti će proslijeđen Stručnjaku prema određenoj dinamici, ovisno koju je Stručnjak izabrao prilikom registracije korisničkog računa u postavljanja profila:
10.6.6. U izostanku posebnog ugovora, Serenity provizija se obračunava i naplaćuje: neto iznos u visini 15% od neto cijene sesije. Serenity na iznos provizijske naknade obračunava PDV s obzirom na aktualne porezne propise.
10.6.7. Stručnjak potvrđuje da je svjestan kako, s obzirom na opcije kartičnih plaćanja putem Plaftorme, postoji mogućnost da pojedini Korisnik intervencijom kod određene banke u pojedinim slučajevima povuče uplatu, odnosno, da banka poništi izvršeno plaćanje. Takav rizik je u cijelosti rizik Stručnjaka te Serenity ne može za takvo što odgovarati. Ukoliko bi se situacija povlačenja ili poništenja uplate od strane banke dogodila nakon što je Serenity iz bilo kojeg razloga prenio naknadu Stručnjaku, tada je Stručnjak obvezan Serenityju isplatiti iznos poništene uplate uvećan za bilo kakve bankovne troškove.
10.7.1. Odredbe članka 9.6. te 9.7. ovih Općih uvjete se na odgovarajući način u cijelosti primjenjuju na Stručnjaka te njegova prava i obveze u slučaju otkazivanja zakazanih i plaćenih termina sesija.
10.7.2. Stručnjak prihvatom ovih Općih uvjeta ovlašćuje Serenity da bez potrebe za ikakvim daljnjim suglasnostima izvrši traženi povrat naknade svakome Korisniku koji za time ostvaruje ugovorne ili zakonske uvjete.
10.7.3. Prešutni izostanak ili nepojavljivanje Stručnjaka na zakazanom terminu, predstavlja povredu ugovora između Korisnika i Stručnjaka. Korisnik može ostvariti pravo na povrat plaćene naknade na zahtjev. Zahtjev se upućuje Serenityju na obradu, putem podrska@serenity.hr.
10.8.1. Odredba članka 9.8. ovih Općih uvjeta se na odgovarajući način u cijelosti primjenjuje na Stručnjaka te njegove obveze koje proizlaze iz potrošačkih propisa.
10.8.2. Stručnjak prihvatom ovih Općih uvjeta potvrđuje da je svjestan svoje uloge trgovca u smislu potrošačkih propisa te definicije trgovca koja je tamo iznesena, kao i svih svojih obveza koje iz toga proizlaze.
10.9.1. Odredbe članka 9.9. ovih Općih uvjete se na odgovarajući način u cijelosti primjenjuju na Stručnjaka te njegova prava i obveze.
10.9.2. Stručnjak je obvezan sa Serenityjem surađivati u postupku povrata.
10.9.3. Ukoliko Serenity iz bilo kojeg razloga dođe u situaciju da je zakonski obvezan realizirati povrat, a da isto čini nakon što je već iz bilo kojeg razloga prenio Stručnjaku iznos naknade sukladno njihovom ugovoru, tada je Stručnjak obvezan nadoknaditi Serenityju iznos povrata koji je Serenity izvršio iz vlastitih sredstava, kao i svu tako dodatnu nastalu štetu.
10.10.1. Odredbe članka 9.10. ovih Općih uvjete se na odgovarajući način u cijelosti primjenjuju na Stručnjaka te njegova prava i obveze.
10.10.2. Stručnjak je obvezan surađivati sa Serenityjem u postupku rješavanja pritužbi ili prigovora Korisnika. Stručnjak je obvezan pridržavati se potrošačkih propisa u mjeri u kojoj su primjenjivi na njegovu uslugu.
10.10.3. U slučaju pasivnosti Stručnjaka, nesuradljivosti ili nepravodobnosti reakcije i odgovora, Stručnjak daje svoju suglasnost da Serenity prigovor razriješi poštujući potrošačka prava čak i ako to znači ići na štetu prihoda Stručnjaka. Stručnjak se odriče zahtjeva i potraživanja prema Serenityju u potonje opisanim slučajevima.
10.10.4. Ne uspije li rješavanje spora povodom pritužbe/prigovora, Stručnjak je vezan odredbama članka 15. ovih Općih uvjeta u pogledu daljnjih načina rješavanja sporova, sudski ili alternativno.
11.1. Svatko je na Platformi obvezan djelovati u okvirima zakona i primjenjivih propisa. Svatko je dužan upoznati se s primjenjivim propisima budući da nepoznavanje propisa ne ispričava.
11.2. Zabranjeno je na Platformi ili u vezi s njome, posjetom, korištenjem u odgovarajućoj ulozi ili referencom na Platformu:
11.3. Svatko u interakciji s Platformomo, obvezan je istu koristiti:
11.4. Svatko u interakciji s Platformom, obvezan je:
11.5. Svatko u interakciji s Platformom prihvaća i suglasan je da u Platformu neće unositi podatke i/ili materijale koji:
11.6. Osobi koja krši odredbe ovih Općih uvjeta i/ili odredbe primjenjivih propisa i zakona i/ili djeluje bez odobrenja treće osobe čije je odobrenje nužno, Serenity može, po saznanju za takvo kršenje ili nezakonito postupanje učiniti bilo što od sljedećeg:
11.7. Kršenje pravila propisanih ovim dokumentom, može biti osnova za pokretanje adekvatnih sudskih i drugih postupaka u cilju zaštite i ostvarenja prava i/ili obveza Serenityja.
11.8. Serenity je ovlašten raskinuti svoj odnos s bilo kojom osobom koja je temeljem interakcije s platformom realizirala ugovorni odnos sa Serenityjem te poduzeti sve radnje u cilju prestanka odnosa koje prema diskrecijskoj ocjeni smatra potrebnima (uključujući ali ne ograničavajući se na: ukidanje korisničkog računa Korisnika, ukidanje zaporke i slično), a sve to osobito ukoliko koji od osoba svojim postupanjem u sklopu Platforme ili izvan nje krši pravila iz ovih Općih uvjeta.
11.9. SVAKOME JE ZABRANJENO snimati i bilježiti, bilo vanjskim uređajem i sredstvom ili tehničkim i tehnološkim mogućnostima unutar uređaja putem kojeg se rabi Platforma (npr. screenshot, glasovno snimanje-voice recording):
11.10. SVAKOME JE ZABRANJENO koristi ikakve AI sustave i AI modele umjetne inteligencije (aplikacije ili softverska bazirana na modelima umjetne inteligencije, bilo specifičnim ili onima opće primjene) u tijeku terapijskih i/ili savjetodavnih usluga ugovorenih putem Platforme. Iznimno, to je moguće ukoliko su obje ugovorne strane međusobno jedna drugoj osigurale izričit pristanak pisanim putem.
12.1. Platforma „takva kakva jest“: Platforma kao usluga Serenityja dostupna je u viđenom stanju. Usluga korištenja Platforme pruža se bez ikakvih izričitih ili prešutnih jamstava. Korišenje Platforme, u bilo kojoj ulozi, vrši se na vlastitu odgovornost. Serenity ne jamči niti može jamčiti da će Platforma biti uvijek dostupna, sigurna, bez grešaka i zastoja, u cijelosti funkcionalna, ili priklagna Vašim specifičnim potrebama i ciljevima. Serenity ulaže sve razumne napore u održavanje funkcionalnosti i sigurnosti usluge Platforme, ali ne preuzima odgovornost za tehničke poteškoće, netočnosti, greške ili druge pojavnosti koje bi mogle izazvati štetu, a koje su posljedica softverskih grešaka, prekida komunikacije, mrežnih zastoja i grešaka, cyber ili hakerskih napada, više sile i drugih izvanrednih te nepredvidivih okolnosti.
12.2. Sadržaj koji nije pod kontrolom Serenityja: Na Platformi može biti dostupan sadržaj kojim ne upravlja niti ga pod svojom kontrolom ima Serenity. Stoga Serenity ni u kojem slučaju i ni na koji način nije odgovoran za takav sadržaj te ga koristite na vlastitu odgovornost.
12.3. Bez jamstva djelotvornosti te ispunjenja potreba i očekivanja od usluga koje se nude putem Platforme: Iako pojedini Stručnjak može biti licencirani psihoterapeut, psiholog, liječnik ili drugi kvalificirani stručnjak za mentalno zdravlje, Serenity ne daj nikakva jamstva da će usluge pružene putem Platforme odgovarati vašim potrebama, očekivanjima ili da će biti korisne, točne, potpune, pravodobne ili prikladne za rješavanje vaših problema. Samo prisustvo bilo kojeg Stručnjaka na Platformi ne predstavlja jamstvo da je on/ona prikladan/prikladna za Vaše specifične potrebe. Svaka odluka da započnete online psihoterapiju ili savjetovanje ugovaranjem usluge Stručnjaka dostupnog putem Platforme i da se oslonite na informacije dobivene od tog Stručnjaka - u potpunosti je vaš izbor i odgovornost.
12.4. Mišljenja i savjeti Stručnjaka nisu mišljenja i savjeti Serenityja: Svi savjeti, mišljenja, preporuke ili informacije koje dobijete od Stručnjaka osobno su i/ili profesionalna mišljenja te osbe, a ne mišljenje ili stav Platforme ili društva koje upravlja Platformom. Serenity ne potvrđuje niti verificira istinitost ili učinkovitost nijedne izjave ili metode koju Stručnjak koristi tijekom pružanja usluge. Prihvatom ovih Općih uvjeta informirano prihvaćate da je svaki ugovorni odnos u vezi s psihoterapijskim ili savjetodavnim uslugama isključivo između vas i Stručnjaka kojeg ste odabrali.
12.5. Bez odgovornosti za radnje i propuste Stručnjaka i/ili Korisnika i/ili Ugovaratelja: Serenity ni u kojem slučaju neće biti odgovoran za bilo kakav čin, propust, savjet, informaciju ili uslugu koju vam je pružio Stručnjak s kojim ste ugovorili pružanje usluge posredstvom Platforme. To uključuje osobito: savjete, terapijske metode ili metode savjetovanja, bilo kakvu eventualnu štetu, nezadovoljstvo, nelagodu ili drugo iskustvo koje biste mogli pretrpjeti tijekom ili nakon korištenja usluga ugovorenih koristeći usluge Platforme. Jednako tako, Serenity nije niti može biti odgovoran za bilo kakve radnje ili propuste Korisnika/Ugovaratelja, a koje eventualno uzrokuju Stručnjaku kakvu štetu ili na drugi način povrijede njegova prava.
12.6. Neovisnost Stručnjaka/Korisnika/Ugovaratelja i Serenityja: Stručnjaci koji svoje usluge nude putem Platforme nisu zaposlenici Serenityja niti su u bilo kojem smislu predstavnici Serenityja. Serenity nije niti može biti odgovoran ponašanje, radnje i/ili propuste Stručnjaka. Serenity ne preporučuje niti eksplicitno podržava ijednog Stručnjaka u odnosu na druge. Stručnjaci samostalno biraju hoće li svoje usluge ponuditi te učiniti dostupnim, među ostalim, putem Platforme. Jednako tako, svaki Korisnik i svaki Ugovaratelj samostalno odlučuju o ugovaranju i korištenju usluga u ponudi putem Platforme.
12.7. Samostalnost Stručnjaka u pružanju informacija o sebi: Stručnjaci samostalno pružaju i podastiru informacije o sebi, kroz programirane funkcionalnosti Platforme. Serenity ne jamči niti može jamčiti potpunost, točnost, istinitost niti ažurnost informacija i podataka koje Stručnjaci unose u Platformu. Stoga, Serenity nije niti može biti odgovoran za bilo kakve nepotpunosti, netočnosti, neistinitosti ili neažurnosti takvih podataka i informacija.
12.8. Odgovornost za potraživanja Stručnjak: Serenity nije niti može biti odgovoran za bilo kakve zahtjeve, potraživanja, gubitke ili štete koje bi mogao postaviti Stručnjak prema Korisniku/Ugovaratelju u vezi s pružanjem usluge ili plaćanjem usluge. Primjerice, ako Stručnjak ima prema vama potraživanje za neplaćenu uslugu ili bilo kakav drugi prigovor, vi prihvaćate da je to isključivo stvar između vas i Stručnjaka te se obvezujete obeštetiti Serenity, odnosno, u cijelosti zaštititi Serenity od takvih zahtjeva, preuzeti zahtjeve na sebe i držati Serenity neodgovornim.
12.9. Isključenje i ograničenje odgovornosti u odnosu na usluge koje se nude na Platformi: U zakonom dopuštenom opsegu, u potpunosti je isključena odgovornosti Serenityja u odnosu na bilo kakve zahtjeve koji bi proizašli iz ili u vezi s uslugama koje Stručnjaci nude i/ili pružaju putem Platforme kao kanala ponude ili alata za realizaciju pružanja usluge. Stoga oslobađate Serenity te ćete ga držati u cijelosti neodgovornim za bilo kakva potraživanja i druge zahtjeve (npr. zahtjev za naknadu štete, zahtjev za povratom novca itd.) koji bi proizašli iz radnji i/ili propusta Stručnjaka. Potonje znači isključenje odgovornosti za bilo kakvu materijalnu ili nematerijalnu, izravnu ili neizravnu, slučajnu ili posljedičnu štetu koja proizašla iz ili bila u vezi s uslugama ponuđenim putem Platforme. U mjeri u kojoj isključenje odgovornosti ne bi bilo zakonski moguće, odgovornost Serenityja se ograničava na iznos koji ste platili za usluge putem Platforme u posljednjih 6 mjeseci prije nastanka štetnog događaja (odnosno, do iznosa od 5.000,00 EUR ako niste ništa platili), pri čemu će se ovakvo ograničenje primjenjivati u najvećoj mjeri dopuštenoj zakonom i primjenjivim propisima.
12.10. Isključenje i ograničenje odgovornosti u odnosu na usluge same Platforme: U najvećoj mjeri dopuštenoj primjenjivim propisima, Serenity neće biti odgovoran za bilo kakvu materijalnu ili nematerijalnu, izravnu ili neizravnu, slučajnu ili posljedičnu štetu koja bi mogla proizaći iz korištenja Platforme i njezinih funkcionalnosti, neovisno u kojoj od mogućih uloga koristite ili ste u interakciji s Platformom. U mjeri u kojoj isključenje odgovornosti ne bi bilo zakonski moguće, odgovornost Serenityja se ograničava na iznos koji ste platili za usluge putem Platforme u posljednjih 6 mjeseci prije nastanka štetnog događaja (odnosno, do iznosa od 5.000,00 EUR ako niste ništa platili), pri čemu će se ovakvo ograničenje primjenjivati u najvećoj mjeri dopuštenoj zakonom i primjenjivim propisima.
12.11. Zakonita ograničenja: Ništa u ovim Općim uvjetima nema za cilj isključiti ili ograničiti odgovornost Serenityja u pogledu onih obveza i odgovornosti koje se prema prisilnim propisima ne mogu isključiti niti ograničiti. U mjeri u kojoj primjenjivi propisi ne dopuštaju takva ograničenja i isključenja, ona se neće primjenjivati, međutim sva ostala zakonski dopuštena ograničenja i isključenja ostaju na snazi.
12.12. Odredbe koje nadživljavaju prestanak ugovora: Sve odredbe ovog odjeljka primjenjive su i nakon prestanka vašeg korištenja Platforme, odnosno, i nakon prestanka ugovornog odnosa sa Serenityjem u koji ulazite prihvatom ovih Općih uvjeta, i to sve neovisno o razlogu prestanka takvog ugovornog odnosa.
13.1. Svi materijali (npr. vizualni materijale, banneri, video materijali, slike, fotografije, žigovi, logotipi i sl.) koji se nalaze i budu uneseni u EP predstavljaju:
13.2. Osoba koja, u bilo kojoj ulozi, na Platformu unese i/ili objavi određene materijale (npr. vizualne materijale, bannere, video materijale, slike, fotografije, žigovi, logotipi i sl.) koji predstavljaju njezino intelektualno vlasništvo, neovisno u kojem obliku i formi:
13.3. Serenity je vlasnik i nositelj prava intelektualnog vlasništva nad Platformom.
13.4. Ovim uvjetima poslovanja ne daju se nikakva prava iskorištavanja intelektualnog vlasništva Serenityja bilo kojoj trećoj osobi.
13.5. Zabranjeno je svako kopiranje, distribucija, prijenos, objavljivanje, povezivanje, dubinsko povezivanje, dekompiliranje ili mijenjanje Platforme na drugi način. Zabranjen je svaki pokušaj pristupa i manipulacije izvornom kodu ili object kodu i drugim kodnim sastavnicama Platforme. Serenity polaže isključiva i u svakome smislu neograničena prava intelektualnog vlasništva nad Platformom kao autorskim djelom.
13.6. Svako kršenje ovih uvjeta može imati za posljedicu povredu autorskih prava, prava žiga ili prava kojeg drugog oblika intelektualnog vlasništva te može dovesti do pokretanja građanskih ili trgovačkih postupaka i/ili do kaznenog progona protiv počinitelja.
14.1. U mjeri u kojoj su na bilo koji ugovorni odnos u vezi svrhe Platforme primjenjivi potrošački propisi, ako potrošač ne uspije sporna pitanja riješiti s relevantnim pružateljem usluge povodom uredno podnesenog pisanog prigovora (interno rješavanje sporova), tada ima daljnje mogućnosti iz ovog odjeljka.
14.2. Sporovi koji nisu riješeni u internom postupku povodom pisanog prigovora mogu se pokušati riješiti mirnim putem koristeći sljedeće alternativne mehanizme:
14.3. Sudska zaštita: Na sporove u vezi pravnih odnosa koji se realiziraju s obzirom na svrhu Platforme, neovisno među kojim subjektima, nadležan stvarno nadležni sud u Zagrebu, odnosno, eventualno su nadležni drugi sudovi u skladu s primjenjivim propisima i zakonima.
14.4. Kada je to primjenjivo, Serenity će potrošača uputiti na rješavanje spora izravno sa Stručnjakom u vezi njegovih obveza.
14.5. Ponavljamo, važno je biti svjestan da se u ovakvom poslovnom modelu, ugovorne obveze prema potrošačima koji koriste Platformu za ugovaranje usluga psihoterapeutskih sesija i psihološkog savjetovanja, dijele se između: (A) Stručnjaka kao osobe koja nudi svoju uslugu putem Platforme te (B) društva Serenityja u domeni njegovih obveza kao pružatelja usluge Platforme.
15.1. U rješavanju sporova, neovisno u kojem/kakvom postupku te pred kojim tijelom, primjenjivo će biti materijalno i procesno pravo Republike Hrvatske. Ova odredba važeća je za sve odnose koji se realiziraju u vezi s interakcijom s Platformom i to neovisno jesu li ili nisu primjenjivi potrošački propisi.
16.1. Opći uvjeti su na snazi dok god postoji aktivan korisnički račun bilo koje osobe, neovisno o njezinoj ulozi na Platformi.
16.2. Svatko može u bilo kojem trenutku odlučiti prestati koristiti Platformu te tražiti uklanjanje/brisanje njegova korisničkog računa na Platformi. Brisanjem korisničkog računa prestaje ugovorni odnos sa Serenityjem, osim ukoliko je drugačije ugovoreno posebnim ugovorom.
16.3. Korisnik može u bilo kojem trenutku prestati koristiti Platformu i zatražiti zatvaranje svog računa. Zahtjev za zatvaranje računa korisnik podnosi pisanim putem e-mailom na podrska@serenity.hr. Po primitku zahtjeva, Serenity će deaktivirati ili obrisati korisnički račun u razumnom roku, pod uvjetom da su izvršene sve dotad preuzete obveze (primjerice, plaćeni eventualni dugovi ili dovršene započete usluge).
16.4. Brisanje korisničkog računa ne utječe na valjanost već sklopljenih ugovora sa Stručnjacima – Korisnik i dalje može imati obveze prema nekom Stručnjaku (ili obratno) zbog ranije ugovorenih termina, što se rješava između tih strana neovisno o Platformi. Brisanje korisničkog računa ne utječe na obvezu plaćanja naknade za ugovoreni termin sa Stručnjakom te nije razlog za povrat plaćene naknade.
16.5. Ukoliko Korisnik, koji je Stručnjaka samostalno odabrao i ugovorio termin putem Platforme, želi raskinuti ugovor u vezi termina, no protekao mu je rok za jednostrani raskid sukladno potrošačkim propisima (kad je to primjenjivo), tada to može učiniti otkazivanjem termina, a na što se primjenjuju odredbe ovih uvjeta o otkazivanju i relevantnim pravima ili izostankom prava na povrat.
16.6. Serenity, u skladu s ovim Općim uvjetima te primjenjivim propisima, ima pravo raskinuti ugovor s bilo kojom osobom te onemogućiti daljnje korištenje Platforme.
17.1. Serenity je ovlašten prenijeti bilo koja ili sva prava i obveze koje je preuzeo u sklopu svojeg poslovanja, u cijelosti ili djelomično, trećoj osobi (npr. povezanom društvu, pravnom slijedniku, stjecatelju poslovne imovine itd.), i to bez potrebe za prethodnom obavijesti i pristankom bilo koje osobe koja je u ugovornom odnosu sa Serenitiyjem zbog interakcije s Platformom ili bilo koje treće osobe.
18.1. Kontaktna točka za tijela država članica (Koordinator za digitalne usluge), Europsku Komisiju i Europski odbor za digitalne usluge i za primatelje usluga Platforme i onih koje se pružaju putem njih: podrska@serenity.hr.